Strategia bezpieczeństwa
W ramach realizowanej strategii bezpieczeństwa utrzymujemy zabezpieczenia odpowiednie do oszacowanego ryzyka i zgodne z wymogami unijnego i międzynarodowego prawa ochrony danych osobowych. Zapewniamy bezpieczeństwo informacji własnych, dostarczanych naszym Klientom, jak i powierzonych nam przez Klientów poprzez:
- zapewnianie integralności i poufności przetwarzanych danych,
- przydzielanie dostępu do informacji tylko osobom upoważnionym,
- podnoszenie świadomości pracowników, współpracowników, kontrahentów i klientów w zakresie bezpiecznego korzystania z zasobów informatycznych,
- korzystanie wyłącznie z bezpiecznych technologii informatycznych,
- zagwarantowanie dostępności informacji oraz zdolności do nieprzerwanego świadczenia usług klientom poprzez wdrożenie mechanizmów zarządzania ciągłością działania,
- zapewnienie zgodności z wymaganiami prawa, regulacjami wewnętrznymi oraz zapisami umownymi,
- utrzymanie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji opartego o normę PN-EN ISO/IEC 27001.

Realizowane cele
Kolejne cele, które będziemy systematycznie realizować, obejmują:
- systematyczne podnoszenie kwalifikacji i świadomości personelu,
- podnoszenie poziomu bezpieczeństwa informacji przetwarzanych w Kancelarii poprzez systematyczny monitoring wprowadzonych zabezpieczeń oraz monitorowanie zdarzeń niepożądanych,
- zapewnienie zgodności z wymaganiami prawa i umownymi,
- stały monitoring czynników mających wpływ na bezpieczeństwo informacji.
Wsparcie we wdrożeniu systemu bezpieczeństwa informacji
Zarząd Kancelarii zapewnia pełne wsparcie we wdrożeniu, utrzymaniu i doskonaleniu systemu bezpieczeństwa informacji. W celu ciągłego doskonalenia systemu, regularnie przeprowadzane są przeglądy zarządzania oraz audyty wewnętrzne.
Cały personel organizacji zna i rozumie swoją rolę oraz wymogi systemu, z którymi zostali zapoznani. Regularnie prowadzone są szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, podnoszące kwalifikacje w obszarze bezpieczeństwa.
